2012年6月6日星期三

o靚模 揸fit人 月賺 百萬



「我唔鍾意影明星,日日睇電視都見到,無咩特別,o靚模唔同,有樣有身材呀,個個二十五歲以下先至好!」四十歲的「龍友」梁先生,去年開始迷上影o靚模,今年動漫節、書展出現「o靚模群星會」,不惜請假「追o靚」,帶備「長短火」入場,一時把鏡頭由少女腿部向上「低炒」,一時又對正o靚模纖腰胸部,拍了過千張相片,人氣o靚模周秀娜、Lavina、Rainbow、Kama等,全部成為他的「囊中物」,他更不諱言每晚睡前都要看幾遍,「我老婆唔理,影相啫,佢管唔到咁多。」他說。
o靚模亦成功虜獲一眾電車男的心,戴紅色cap帽的周先生,背囊袋住一筒周秀娜三點式bikini趴地poster,上週五一見周秀娜出場,立即不理危險爬上圍欄大聲呼叫:「Chrissie!我鍾意周秀娜,個個行開。」他說自從看了周秀娜火辣寫真後,已奉她為女神,他的願望,就是「希望將來女朋友似佢咁靚咁好身材!」
金牌經理人
憑食雪糕同刷牙的挑逗造型出位的周秀娜,成為動漫人氣最強,七百個人形攬枕,搶購一空,成為全港電車男恩物,周秀娜大賺一筆買新樓,而打造她的模特兒公司「環球狂熱」,更加一戰成名,揸fit人鄺君賢(Roy),飲得杯落,「啲貨咁好賣我哋都好意外,我哋唔係要挑戰大眾嘅道德底線,邊有咁高深呀老友,純粹一盤生意,我哋做過市場調查,性感包裝嘅年輕靚女,喜愛上網同動畫嘅宅男最鍾意。」
記者計過,以阿Roy旗下最賺錢的周秀娜為例,寫真集訂價九十八元,短短一星期連印兩版,售出三萬一千本,攬枕及 T恤分別售出七百個及一千件,單計精品,只一個書展及動漫展,營業額便高達七百多萬元,以每名簽約model抽佣三至五成計算,扣除印刷、宣傳及場租等費用,阿Roy短短一個月,已月入過百萬,非常和味。
而他旗下o靚模的身價亦三級跳,曾拍廣告、但知名度稍遜的「八模」,書展前每人出一個騷平均收三至四千,現時就跳升到貼近二萬;而走勢甚勁的周秀娜,更由一萬升至四萬,泳衣及內衣騷更要八萬元先有得傾。
身價三級跳
食住個勢,阿Roy週一更新開了o靚模網站,專門出品性感o靚模攬枕及 T恤,稍後再推周秀娜「成名作」食雪糕和刷牙的鎖匙扣,送貨點還擴大至內地及台灣,擺明車馬要搶攻中港台三地數以萬計龐大的宅男市場,更打算接拍o靚模電影,真是氣勢如虹。
阿Roy這名o靚模揸fit人,之前在英皇娛樂做了十二年,捧紅過不少藝人,包括Twins和容祖兒,她用包裝明星的伎倆,套用在o靚模身上,但成本卻低好多,「我喺英皇做咗十幾年,知道個市場要點玩。傳統打造一個青年人偶像,未成名都好,要有助手、保母車、專人set頭同化妝,買粒糖都要助手買,開支好大,但最攞命係,依家唱片根本無人買。我見過一個靚仔,佢話唔敢買CD,因為怕俾人笑傻仔!我真係睇唔到前景,所以跳出嚟搞o靚模,平好多,可以自己搭地鐵,唔使助手,連化妝set頭都可以自己搞埋。」
結果,去年七月,阿Roy與三個朋友合組環球狂熱,每人打本十幾萬,擺名車馬搶攻o靚模市場。撞正金融海嘯,各大商業機構減縮開支,「肯搏又平」的o靚模大受歡迎,衞道之士以至網上反o靚模大聯盟的種種抗議,只是為這個新興市場火上加油。
「Chrissie(周秀娜)係我第一個簽嘅model,老早預咗要將佢包裝得性感,引起市場注意。但係只有佢一個唔夠,今年三月,我見咗二百六十幾個o靚模,簽咗其中八個出八模寫真, 賣青春,一出八個,有氣勢啲!加上暑假係黃金檔期,最好佢哋個個一夜成名,有咗身價,接job就可以得心應手。」他說。
食髓知味,阿Roy直言下一站會對準宅女,希望打造「男o靚模」,「依家見咗三、四十人,全部未掂,唔係太man就係完全思想空洞,無個人魅力,難搵過o靚模好多。」他笑說。
捧紅龍友女神
阿Roy靠周秀娜起家,他的對手、旗下擁有美味天使Lavina及Rainbow等o靚模的張達鴻(Admond),亦趁勢大搞,更拍了新力碼頭,合作出版發行一萬三千本《夏之盛放》寫真,市場大賣,又安排o靚模替新力PS3的網上遊戲出任「image girl」,賺取知名度,身價由以前一個騷一千元,升至一萬,急升十倍!
Edmond的o靚模能夠彈出,原來全靠龍友支持。廿八歲的他,中五畢業後做過兼職模特兒,曾被日本音樂教父小室哲哉選中做web DJ,後因為小室擱置計畫,做唔成星,後來轉做IT人,三年前兼營龍友網站,做龍友及模特兒的中間人,其門如市,造就他成為最年輕的龍友模特兒經理人,「有次無聊上討論區,見到有龍友猛呻,話約啲model出嚟影相成日失場,著啲衫又唔啱,個樣唔靚,怨氣沖天;我以前做過兼職model,識得啲女仔,佢哋話有job都唔敢接,擔心遇到龍友色魔,我覺得既然有供有求,不如自己搞個網站,做中間人抽佣。」

Admond表示,龍友之中,既有家境不俗的雙失青年,也有退休專業人士,他見過有人帶埋菲傭服侍自己影o靚模,「香港至少有幾十個影會,閒閒哋過千人,佢哋消費力高,鍾意網上分享靚女相,在網絡上一傳十、十傳百,Rainbow我都係因為好多龍友搵,所以先簽佢。」
Lavina及Rainbow都是龍友界早已成名的「星」,做了o靚模更街知巷聞,除了新力上門找她們宣傳遊戲,二人亦上過無綫《美女廚房》做美少女廚神,「而家我哋為o靚模搞活動,龍友都會帶埋長短火嚟影,主辦單位見到咁多人影相,就算明知佢哋唔係記者,都會好高興,啲龍友又影到靚相,一家便宜兩家着。」Admond說,「動漫之後仲有電腦展同遊戲展,預計o靚模應該仲可以hit多半年。好多o靚模問我可以做幾耐,有啲公司為咗氹你簽約,話你咁後生,玩多十年都仲得,我就絕對唔敢咁講,呢一行,邊講得埋?」
o靚模拍鹹片
根據著名模特兒網站「MoteStation」統計,香港目前至少有八百名靚模,要突圍一點不容易,為了成名,今年二十四歲的o靚模Chloe,加入now903成人極品台,拍成人電視劇。
五呎半高、擁有34C身材的Chloe,年多前入行當全職模特兒,連龍友「私影會」都做,「試過有啲龍友call我出嚟影相唔俾錢,有次仲離譜,個龍友影影吓忽然話好hot,叫我除衫,我唔理佢,結果佢走入廁所解決。」為求出位突圍,她最後選擇拍鹹片搏一搏,即使零片酬也不介意,「我唔會露點,剩係著住內衣褲周圍走。佢哋想train我成為個台的代言人喎!如果真係做到,我都成咗名咯!咪可以再接其他job囉!」now903成人極品台創作總監Mac指出,招募會當日有百多個模特兒面試,與近日o靚模熱有關,「自從周秀娜同班賣肉o靚模出現後,底線全部降晒,有啲仲話唔介意露點演出!」
大學生o靚模
於動漫節穿tube top、短裙的二十一歲的o靚模Shanshu,是浸會大學一年級會計系學生,她三年前做part-time model,每月賺六千至一萬交學費及家用。去年經濟差,一個月都無job,直至今個盛夏,性感o靚模熱起,帶動她這類少女model多了廣告接,但就要露肉賣性感,她說:「連普通喺酒店搞電腦產品發布會,都要著bikini,我試接過一個job,講明唔著bikini,去到先話唔著無得做,有啲客話著得保守,只係露腰、手仔腳仔,人工會低啲。」面臨o靚模搶job威脅,Shanshu近月簽了模特兒公司幫她接job,但由於堅持不肯性感,一個鐘只賺三百至五百元,「我做o靚模只為賺學費,唔係搵食,你叫我唧胸升level,一定唔會。」

動漫節週二閉幕,有參展商埋怨旺丁不旺財,打造周秀娜成為o靚模女王的金牌搞手鄺君賢,憑出位攬枕大賺,愈鬧愈紅。

周秀娜憑食雪糕和刷牙的挑逗造型成功出位,惹來衞道之士口誅筆伐,阿Roy直言只是市場策略,道德族的批評,早在計算之中。

挾o靚模潮乘勝追擊,阿Roy火速於週一開全新o靚模網站狂銷美女精品,送貨點擴大至內地及台灣,擴大戰區。

阿Roy(黃圈)在英皇十二年,幫手捧紅過不少藝人,包括Twins和容祖兒,他謂傳統娛樂公司的造星方程式成本過高,不及又平又肯搏的o靚模回報率高。

鄺君賢(右)與林偉漢(左)都是英皇老臣,瞄準o靚模市場自組公司打天下,頭炮力推廿四歲超齡「o靚模」周秀娜行性感搶灘,吸引全城目光。

由龍友網站搞手,上位成為o靚模界金牌經理人,Admond(中)旗下的Lavina(右二)及Rainbow(右一),在龍友界是早已成名的「星」,屬第一代浮上地面的網絡o靚模。

書展後緊接的是動漫節,連日在會展「站台」的Lavina(中)疲態畢露,下午五時才與Admond「食早餐」醫肚,全程苦口苦面,與台上騷手弄姿判若兩人。

Chloe為了成名,即使沒有薪金,也願意加入成人電視劇拍攝行列。

兩名浸大女生Jennifer(左)、Shanshu(右)加入o靚模行列,堅持傳統模特兒風格,不會賣弄性感出位。

0 留言:

發佈留言